A legidegesítőbb megjegyzések, amiket egy leszbikus kaphat
2018. június 30. írta: igenalanyokatszeretem

A legidegesítőbb megjegyzések, amiket egy leszbikus kaphat

Hello, 20-as évei 30-hoz közelebbi felét taposó leszbikus lány vagyok. Saját másságomról, illetve a leszbikusságról általában fogok írni, ha te is leszbikus vagy, vagy csak érdekel a téma, kövess :) 

 

Az emberek gyakran buták, előítéletesek, vagy néha csak bájosan tudatlanok, de egy biztos: tudnak olyan dolgokat mondani, amitől szívem szerint kiszaladnék a kertbe megnézni, hogy ott vagyok-e?

Csokorba gyűjtöttem nektek párat, természetesen a leszbikusságról. 

bigstock-very-angry-woman-19666925-810x576.jpg

1, Szerintem te egyébként nem is vagy leszbikus. 

Ez a kedvencem mind közül, mert imádom, amikor más próbálja helyettem megállapítani, hogy én valójában mire is gondolok. 

Egyrészt,nem gondolom (sőt, tudom, ami azt illeti), hogy én lennék az első, vagy akár az utolsó leszbikus, aki előtte férfiakkal próbálkozott. Ami azt illeti, ismerek egy olyan meleg lányt, aki gyerek, és férj mellett jött rá, hogy a rossz kapuba rugdossa a labdát. 

Másrészt, nyilván aki ilyesmit kimond magáról, nem ok nélkül teszi. (merthogyhát sokunk számára nem volt könnyű eleinte kimondani.)

Ez nem egy epizód az életemben, nem egy divat (sosem érdekelt, mi divatos), nem valami, amit csak azért csinálok, hogy végre történjen velem valami. 

Ez valami, ami tetszik, vagy nem tetszik, de te vagy. És ez tök jó egyébként, még ha eleinte nem is mindig érezzük így. 

 

2, "Nyugi, én ettől nem félek a szomszéd szobában aludni, tudom, hogy nem másznál rám."

Talán mégiscsak ezt utálom a legjobban. Mert ugyanmár mi az öreganyám nénikéjéért akarnék én már rád mászni? 

Csak azért, mert lány vagy?

Drágám, összekeversz azzal a bácsival, aki ilyen Columbo-s ballonkabátban hesszel a játszótéren, és minden szembejövőnek mutogatja az öngyujtó nagyságú micsodáját. Az a szatír. Én nem az vagyok. 

Csak gondolj bele, kérlek, ha hetero nőként olvasod ezt a bejegyzést: Te le szeretnél feküdni minden szembejövő pasival, tekintet nélkül kinézetre, személyiségre, kémiára, akármire, csak magáért azért a természeti csodáért, hogy férfi ? 

Ugye, hogy nem? 

Semmiben nem vagyunk mások mi sem, tehát nem, nem fogok rád mászni, csak azért, mert lány vagy. 

 

3,"Akkor te most pasi akarsz lenni?"

Bár határozottan van a férfi létnek néhány csábító eleme (érted, állva pisilés. ÁLLVA PISILÉS.), nem, nem akarok férfi lenni, és az, hogy valaki leszbikus, nem jelenti azt, hogy férfi akar lenni.

Azt jelenti, hogy nőként (akár nőies nőként, akár maszkulinabb nőként), a nőket szereti. Ennyit jelent. 

És igen, vannak olyan nők, akik férfiak akarnak lenni.

Őket pedig úgy hívjuk, hogy transzexuális. És nem, nem minden leszbikus transzexuális. 

 

4, "Szerinted ő meleg? És ő? És ő?"

Két dolog: nem tudom, és őszintén szólva nem is érdekel.

Egyrészt nem tudom, mert a pletykákkal ellentétben nem nőtt ki a fülemen keresztül egy melegradar, ami elkezd vinnyogni, meg pörögni, ahányszor csak egy meleg lép a 10m-es körzetembe. 

Ami azt illeti, ha van is ilyen radarom, valahol útközben elromlott benne egy alkatrész, mert az enyém marha szarul működik, rendszeresen tévedek azon ritka alkalmakkor, amikor próbálok tippelni. 

Másrészt viszont, ezek tényleg ritka alkalmak, mert hiszed vagy nem, nem szoktam leülni egy sarokba, és lógó szemekkel bámulni az embereket, hogy "úúúú na ez biztos meleg!'. 

Leginkább azért, mert semmi közöm hozzá, hogy ki meleg, és ki nem. Másrészt pedig, van az embernek jobb dolga is. Még akkor is, ha leszbikus :) 

 

5, "Akkor most le fogod vágatni a hajad?"

Nem is fejtem ki. Csak annyi,hogy már kajak gondolkodok rajta, hogy letolom tüsire. Csak, hogy többet senki ne kérdezzen ilyen hülyeségeket :) 

 

6, "Akkor virág helyett ezentúl inkább bort vegyek neked?"

Nem mintha valaha is a virágot választottam volna ezen felsorolásból, de helló, még mindig nő vagyok. 

 

7, "És milyen érzés puncit nyalni?"

Borzalmas. Rendszeresen sírok közben. 

 

8, "Engem nem zavarnak a melegek, amíg a négy fal között csinálják"

Te heteroként a metrón szoktál dugni egyébként? 

Mindig érdekelt - még amikor heteronak hittem magam is -, hogy honnan jön a hetero emberek fejébe ez a gondolat. 

Szóval ezen logika mentén egy pasit lepippanthatnék a Hősök tere közepén, de egy lányra a szemem se merjem nyak alatt vetni?

Nem tudom, te, hogy vagy vele, de engem nagyon zavar, amikor párok egymás veséjét vizsgálgatják nyelvileg a busz kellős közepén. 

Nem meleg párok. Nem hetero párok. PÁROK.

Férfi - nő pár. Férfi - férfi pár. Lány-lány pár. Teljesen kurvamindegy. 

Nagyon zavar, amikor olyan szinten egymás szájában vannak nyilvános helyeken emberek, hogy az már a körülöttük lévőknek kellemetlen.

Úgy gondolom az ilyesmi MINDENKINEK, hetero, meleg, bi, akármi, otthonra való, nem pedig a buszra. 

És ennek semmi köze ahhoz, hogy ki melyik nemhez vonzódik.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igenalanyokatszeretem.blog.hu/api/trackback/id/tr1914084435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Obscure 2018.06.30. 19:13:17

Az 1-es pont a legbosszantóbb

igenalanyokatszeretem 2018.06.30. 19:19:00

@Obscure és még győzködöd őket, hogy igenis meleg vagy, vagy már csak legyintesz? :)

Obscure 2018.06.30. 19:25:36

@igenalanyokatszeretem:
Eddig csak lányokkal volt kapcsolatom. (bár tény, hogy egyik sem végződött fényesen, talán ezért kérdőjelezik meg gyakran), pasik iránt viszont nem érdeklődöm szóval.. én már csak legyintek :') csak megunják egyszer xD

igenalanyokatszeretem 2018.06.30. 19:28:47

@Obscure:
Az a lényeg, hogy Te tudd! :)

titokvagyok 2020.07.20. 21:05:22

Engem a nyolcas idegesít nagyon..
Nagyon utálom, ha valaki szól egy ilyet.
süti beállítások módosítása